gästblogg

Heeeeeeeeeej!()

nu sitter jag och gästbloggar hos julias pappa. julia sitter på toaletten och bajsar!(skiter)

vi har kollat paradise och bonde söker fru(ar). Sen är det tylösand (roligt) fniss..

Vi har varit ute och gått plus typ inget mer..

 

måste skriva ett stort inlägg, julia vill ha fler läsare (nya kissie) NOOOT

sen vill hon gärna ha lite kommentarer också, sen ska jag ju egentligen LÄÄÄÄNKAA min egna blogg nu, men jag e ju så mesig så jag har ingen men här är en LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNKKK.....(ironi)

 

nej nu ska vi röka julia e seg skiten.,,..,.,.,

.

nu kom hon.. puss /anonym

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bonde söker fru är helt okej att se när man har tråkigt. :P Men det är otroligt pinsamt.

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-14 @ 17:17:51
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0