händelserik dag

Dålig update idag jag veeet...
Har som sagt varit i stan idag, sedan hos Louise och myst med taco..
Åkte vidare till glimmen för att fira pappa sen körde vi upp till ishallen för att kolla på hockey.
Hängde med Malin där, mycket trevligt! va ett tag sen det bara va hon och jag :)
vi skrattade och kom med massa roliga kommentarer som vi alltid gör när vi umgås. haha!!
När jag kom hem så gick jag ner till grannen.
Satt och snackade, kollade på tv och RIMMADE.
jag tycker det är skitkul att rimma... men verkligen inte att simma.
haha nej ärligt, nu ska jag sova så att det kan bli heeelg ! :)
mååååååååste köpa nya batterier till min kamera så jag kan lägga upp nya bilder.
detta suger!
Malin och Jag för sisådär tusen år sen....



--------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0