hård helg

Denna helgen har varit kanon..
Förutom idag då, ångestsöndagen.
Då mår man som sämst, man önskar bara att man ska vakna upp på måndagen och
må prima vilket jag hoppas på att jag kommer göra imorgon..
Mardrömmssöndagen har snart passerat och den har jag delat med mestadels Ackebacke, vi har
spelat biljard, druckit kaffe och snackat skit ! va riktigt längesen....
Sen skulle jag vila lite för jag mådde inte så bra men då dök Jasse upp..
Hon pluggade matte (matteprov imorgon!!!!) och jag kollade på tv .. bra Julia !!!
Började kolla på "fligtplan" kl 9 men kom på att den filmen är inte alls rolig
att kolla på när man vet vad som händer... att flickan inte finns och det där....
Nu ska jag sova och hoppas jag vaknar av alarmet imorgon, har svårt för
det på måndagsmorrnarna...
Jonna och Jag i bussen på väg till stan igår
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0