HELT SLUT

skämtar du?

skrev ett skitlångt inlägg precis och när jag skulle lägga upp en bild så försvann det, ovanligt eller?

Jobbat från 7.30-16.30 idag, va helt slut. men när jag slutat så kom pappa och hämtade mig så vi åkte in till stan. Började med att handla för mitt presentkort jag fick av morfar på perell. Köpte laila bagger nya parfym, 4 nagellack och en nagelfil. Sen gick vi till systemet!! köpte lite gott till imorgon, har även druckit en ikväll, mums! Sen gick vi och åt på restaurang. Jag år pasta med champinjoner, krabba, skinka och vitlök. RIKTIGT gott. blev verkligen proppmätt. Sen fick jag tre par skor av pappa. Är jättenöjd med min dag idag.

 

Dagens inköp

luktar JÄTTEgott

 



 

Lägger inte upp bilder på nagellacken, känns lite onödigt!

Nu ska jag sova, jobbar 07.30-14.30 imorgon sen blir det full rulle här hemma!

 

 

 

Puss

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow va snygga ;)

Gillar speciellt de sista svarta skorna, helt i min stil :)

Å parfymen bara älskar jag

Bra inköp Julia!

2010-10-28 @ 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0