hemma från skolan

Jaaaa!! jag vet att det har blivit sjukt dålig uppdatering dom senaste dagarna, men har haft fullt upp!

Igår så spelade jag , Jonna, Em , BJ  och Sune

bingo lotto. haha de va ju sjukt längesen man gjorde det!

Jonna vann 100 kr, haha!

vi har bestämt att vi ska spela varje vecka. som en tradition. se när man tröttnar ;)

 

Jonna sova hos mig inatt igen och imorse när jag skulle gå upp så ville jag verkligen inte !!

va så mörkt och mysigt på rummet att jag fick tvinga mig själv att gå upp och slänga mig i duschen.

Men jag kom till skolan trots allt.

Kom precis hem, har haft två timmar samhälle och två timmar matte.

Somnade till på samhällen, va sååå trött!!

Som sagt så är jag hemma nu och ligger i sängen och myser med tarzan och småkollar på en film

Ska plocka iordning på golvet och tvätta lite sen !

 

 


skriver mer sen, lovar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0