jag lever..

Ja det är sant, tog mig igenom dessa svåra timmar...
Nej men nu ligger jag i sängen och fryser och funderar på att stänga av och sova..
Tänker in gå till skolan imorgon, tror jag är sjuk när jag vaknar upp *host*
nej får skylla mig själv att jag inte gjort klart sista frågan på hemtentamen ...
Men orkade verkligen inte. massa frågor och massa saker jag inte förstod och som jag veerkligen INTE är
ett dugg intresserad av.
Hade hellre fått en lagom tjock bok.
- här läs denna och gör en sammanfattning om tankar och skit
Hade gått så mycket bättre
Hatar frågor, för jag får aldrig fram några bra svar...
Ska iallafall gå upp hyffsat tidigt imorgon och gå ut och gå en runda.
Ska äta havregrynsgröt till frukost imorgon (ÖRK)
Men det mättar faktiskt bra !
Har ju köpt frysta bär man kan lägga i, ska testa det imorgon..
Min dag imorgon ser ut ungefär såhär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0