Jag vet

Sjukt dålig uppdatering idag, men har tyärr inte haft tid!

Åkte iallafall in till stan med Elly och Sune vid 1 tiden (?) ..

Gick först till apoteket och köpte lite grejor. bra skit !

Sen vidare mot mammas affär, fick ett nytt läppsyl. Behövdes (honungssmak för er som vill veta)

Sen SPÖregnade det så vi besstämde oss för att äta, sisådär sprang till Trendie och jag köpte

en bakad potatis, min favorit! Baconröra och ett glas isvatten... blev rent ut sagt PROPPmätt, men gott va de.

Gick även till C.O och handlade lite småskit! Uppladdningsbara batterier och laddare så nu kan jag ÄNTLIGEN

börja använda kameran igen.. Så nu kommer det komma upp massa bilder inom kort.

Gick även till partaj och kollade på halloween saker. Skulle så gärna bott i USA under denna årstid.

Allt är så mycket spökigare och mycket större där.

Här har man en halloweenfest där 2 st är utklädda och dom andra är töntiga och fega och inte

vågar klär ut sig. pissSverige..

Gick in och kollade på mobiler också, JAG VILL HA!

Sista stoppet blev på hemmakväll, köpte tre filmer.

Den ena håller jag på att kolla på nu, B-film! snowboard grejs...

Har precis kollat på Beck hos grannen, den köpte jag också.

Och som vanligt va den bra (älskar beck)

Nu har jag dushat och gjort mig redo för sängen och ska ligga här iaf två timmar till..

sååklart. fyller ju år imorgon  :) :) yippi

 

 


Bilder kommer imorgon!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0