john blund, vad händer?

vad har hänt??
Klockan är halv tio och jag är trött, känns som om jag kan sova i många dagar (inte så trovärdigt dock)
jag ska iallafall snart sova hade jag tänkt för blev kalastrött efter robinsson, som därimot är väldigt dåligt än sålänge.
SUCK !
Har checkat rundor lite idag och har hittat så förbaskat snygga kläder, smycken, skor osv.
Kan inte någon langa hit någon miljon så jag kan skaffa en helt ny gardrob.
helst en walk in closet... OH .. sån som är med i sex and the city
drömma får man, visst?


Nu ska jag ta mig ett glas vatten för blev akuttörstig
en bild på mig för någon sommar sen.. saknar sommaren redan :(
.
för övrigt är jag arg, riktigt arg ! gaaaaaah
Hörs imorgon efter skolan.. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0