Tackartackar , systemet nästa!

Har precis kommit hem från skolan och svarat på alla gratulationer på facebook, trodde aldrig det tog slut. och klockan är bara halv tolv. haha.. Nu håller jag på att fixa bilderna jag tagit idag :) :) happy att det funkar nu! Ska iallafall till systemet sen med Elly, vågar inte gå dit själv. Varför? vet inte ! Men vid två så drar vi dit. sen i eftermiddag ska jag till stan med pappa. ska få skor, alltid bra att ha ;) har kikat ut några snygga också för den delen. Nej nu ska jag läsa lite bloggar sen hitta på något skojj så tiden går snabbt till två !

 

 

nyvaken med frukost på sängen. NICE


min fina bricka med halvätna frallor. 


söta Tarzan va också glad


när man väl fyllt 20 och får gå på systemet så får man hemleverans ändå. HAHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0