världenssämstabloggdag.se

Japp! Har inte bloggat ett skit idag på grund av att jag har jobbat från 11-19.30.. ! Så är helt slut nu, har jätte ont i fötterna för är inte van av att stå och springa runt så hela dagen. Och imorgon börjar jag 07.30 och jobbar till 16.30 !! kommer vara död, ska in till stan direkt efter med pappi, blev ju inga skor igår så ska in imorgon och köpa istället. förresten igår när vi va i stan så var jag, pappa och Alex på restaurang och åt. han som jobbade där trodde att jag och pappa var ett PAR och att alex va vår dotter. HAHA som vi skrattade... hmm ser pappa så ung ut ?? han är ju trots allt 47 ! fast ser kanske ut som 27? ;)

Nu ska jag iallafall sova, har kollat in en sak som jag vill ha imorgon!!!!!!! jättemycket dessutom, och behövande

får se hur det blir ;)

 

bild från igår Jonna och Emelie


Lägger upp fler bilder imorgon om jag orkar !


Kommentarer
Postat av: Jessica.B

Mmmm han ser inte så dum ut den där pappi ;) men de är nog du som ser mogen ut oxå el hur??? ha ha :)

2010-10-28 @ 00:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0