pappas nya lya

Sitter i pappas nya lya nu. hjälpt han flytta hit lite saker från den gamla där min bror nu bor..

Idag har jag vaxat ögonbrynen för första gången i hela mitt liv. Ont gjorde det men snyggt blev det !

Har även kollat massa avsnitt av OC !! Inne på andra säsongen nu.

Precis kollat idol och nu kollat pappa på Berg flyttar in (sjukt dåligt enligt mig)

Sen blir det kungarna av tylösan, ska bli spännande att se idag ;)



För övrigt så är jag SJUK ! kan ni tänka er..

Så himla tråkigt att vara sjuk. förkyld, ont i halsen. öronen ja ush va synd det är om mig.

Lite kuckilimuckmedicin kanske?



Imorgon ska jag tappa upp ett varmt bad som jag inte gjort på läääänge

Pappa har ju badkar i denna lägenheten, såååååååå skönt ska det bli.

 

 

 

Blev en del skrivande idag nu när jag har haft tid

Ha de bra så hörs vi.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0