big brother, skämt?

Nu känner jag att det är dags att börja blogga igen, eller inte som innan 8 inlägg om dagen ?!

Tänkte berätta lite om vad som har hänt i helgen..

I fredags så följde jag med BJ till IKEA, hon handlade lite smått och sen åt vi köttbullar(OFcourse!!).. Sen vidare hemmåt för att göra absolut ingenting, så sjukt drygt.. höll på att klättra lite på väggarna som jag ska vara ärlig...... Timmarna gick och vid 22 tiden så skrev Ica till mig och frågade vad jag gjorde.. Jaja vi kom iallfall fram till att vi skulle dricka. haha , tänkte att det va lite sent men NEJDÅ.. Ica körde och hämtade mig och vi va hemma hos henne och förfestade i en timme, endast jag och hon. haha!! drack snabbt som tusan för att sedan bege oss mot pizzan.. Efterfesten ägde rum at mulles place, gick hem till Ica vid 04.30 ungefär. sjukt sleten!

Vaknade tidigt som f*n av att Wille väckte oss, vi ville helst bara sova men icke sa nicke! Wille tvingade oss att gå till systemet så det va bara att kliva upp ur sängen.. Sen åkte vi till Glimmen för att kolla på deras träningmatch mot "kroatien" (WTF???) haha.. Va iallfall superkallt så jag och Jonna gick hem till henne och lämnade ica i sin ensamhet! Somnade dock hemma hos Jonna för jag var så j*vla trött!!!!!

Hon väckte mig vid 4 typ? av att de va mat, tacos.. va precis vad jag behövde ;) Sen körde vi hem till mig och jag slängde mig in i duschen och ut kom jag som en ny människa.. Gjorde mig iordning och började dricka. Jag och Jonny fulade oss lite och tog på oss gamla student grejorna, haha!! Sen gick vi ner till Em & Andy där även Teppe, Torre och Emma va.. Satt och drack, spelade spel och det dära.... Åkte vidare in till staden för att käka på sub.. Malin körde oss (snälllllt)!! Sen gick jag Em och Andy in till Tommy och Madde och satt där lite. Somnade tidigt för att vara lördag, ungefär halv 3..

Idag har vi haft kalas för mina kära broder Hampus som fyllde år i fredags..

Annars har jag bara slappat och så idag..

 

tackar för en trevlig helg kära vänner och familj!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin färg på håret :)

2011-02-21 @ 07:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0