fullspäckad dag...

Som sagt så vakande jag jättetidigt imorse.. Kunde dock inte somna om :( buhu!

Jonna kom vid 1 tiden och hämtade upp mig för att åka till arbetsförmedlingen (!!!!)

och som vanligt så har jag otur att det inte ska fungera å så.. så störigt!!

Sen körde vi och hälsade på Ica och drack lite kaffe och snackade skit..

Vidare till Glimmen för att hälsa på m&m.. Åt lite och kollade på tv.

 

Nu är jag hemma och har precis ätit en knäckemacka med ägg på! gottis

 

 

Ska kolla lite big brother live ;) Jonna den nörden betalar för det så snor hennes login ;) so smart

 

 

22.00 är det ju big brother på tv, ser fram emot att se när dom skämmer ut sig. muha

 

Jag och BJ en kall vinterdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0