Måndag morgon!

Helgena har passerat och jag har inte orkat blogga någonting jag VET!! En liten sammanfattning om helgen kanske?

 

Sov ju som sagt hos JB i torsdags efter hockeyn så vaknade upp där på fredag morgon.. Vi åt frukost och begav oss sedan till broby, blev systemet och så sen hälsade vi på Ica på studio E.. Sen körde jag och JB till stan :)

Väl hemma så vart jag sjukt pepp på kvällens bravader.. Gjorde iordning hemma och dunkade musik och drack lite bira för mig själv.. Men det va in så långvarigt. Folket rullade in och de va jättetrevligt. Vi drog in till stan med Taxi vid 11 tiden. Mycket trevlig kväll och tackar alla inblandade!

 

JUST DET ! Fredesnatt/lördagsmorgon innan jag somnade tog jag "bakis" tabletter. haha!! Men det hjälpte faktiskt.. Åt pannkaksfrukost med Elly, hehe, gott! Sen städade jag och så efter gårdagen..

Molle kom och hämtade mig vid 4 tiden ungefär.. Hem till henne och käkade och sen hem till min pappas lägenhet för han va ju i göteborg så vi kunde ha lite "förfest" där.. Sen drog vi vidare till tobbe (nära och bra)...

Jag och malin gick hem till pappas lägenhet vid 2 kanske? Gjorde makaroner och köttefärssås! haha sjukt gött ;)

Vaknade vid 2 på dagen (???)  hur kunde vi sova så länge?

Kollade BB hela dagen..

 

MENMEN nu är det ju Måndagsmorgon(?) nej inte morgon nu, är ju ff eftermiddag!

Ska snart resa på mig och börja städa lite! Tvätta också kanske?

 

 

Sjukt dåligt detta inlägget blev men skitsamma!

 

Jag och JB i fredags utanför Studio E

Jag och Molle hos Tobbe i lördags

Min å Malins goda fyllekäk

haha

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0