Sjukt dåligt program..

OOOPPS! kom på att Big brother börjar 22.00 och inte nu... jaja men det gör ju ingenting ;)

Nu till rubriken... JA visst går det sjukt dåliga program på tv? Till exempel ULLARED?? Semester i sverige och allt detdära.. sånna onödiga och töntiga program..
Men visst det finns folk som gillar sånna program! Själv gillar jag matlagningprogram som kniven mot strupen, sveriges mästerkock, halv åtta hos mig. men det är ju bara jag ;)

Och såklart program som big brother, idol, kungarna av tylösand, bartenderskolan osv osv...
Sånna program som folk verkligen bojkottar!
Såkallade "ungdomsprogram"
I love it!





Nu ska jag kolla på gynekologen i askim.. ?!?! Mammas favoritprogram, höhö.. kärringprogram! haha :P




Efter BB ska jag slänga på en film och sen SOVA! ska inte va uppe till 2-3 idag iallfall!!!
By the way så kollade jag på SALT igår, sjukt bra film!









Gammal söt bild jag gjort. haha






Dags att dra, XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0