music

Brukar ju aldrig ladda ner musik direkt men när jag gjort det så har jag använt mig av "limewire" men det finns ju inte längre så nu har jag laddat ner frostwire tror jag det hette :)

Skitbra faktiskt. laddat ner massa nya låtar som jag proppat in i min mobil nu, min spotify funkar ju inte på mobilen...

 

 

Idag är det som sagt fredag och (håll i hattarna nu) jag ska INTE festa idag! Jaa ni hörde rätt!

Haha nej men jag är faktiskt inte riktigt kry, är inte sjuk men är förkyld, hosta och lite småhängig.. Ska ta någon öl ikväll bara men blir ingen "skaka rumpa" kväll..

Ska kolla på de nya "101 saker att åka ur en gameshow" :)

Sen kommer Molle vid lite över åtta när hon slutat..

 

Nu ligger jag och lyssnar på musik och ska snart plocka iordning lite och göra mig själv lite iordning, ligger här i min slowfood-tröja och mysbyxor, inte okej en fredag!!

 


Hörs sen gott folk

 

skabbild för ngra dagar sen, hittade ingen annan


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-04 @ 15:16:23
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0