NEJ!

Nej jag har inte gett upp hoppet för bloggen ännu, men ibland har jag alldeles för mycket att göra så hinner inte blogga, eller rättare sagt orkar inte ;)

Helgen har varit goodigoodi! I lördags så kom JonnyB hem till mig, hon va min privata chafför ;) hehe, nej men hon skulle spela på söndagen därför hon inte drack! Så hon skjutsade mig till broby, till fia på förfest. Spelade ölspel och "våghals" (är som sanning&konsekvens)... Sedan åkte vi ner till pizzan där det va trubadur.. Och resten av kvällen skriver jag inte om i bloggen...

 

Igår så åkte jag hem till farmor för att käka middag, efter det gick jag in till malin :) Sen kollade vi på hockey(ovanligt?).. men det gick ju inte så bra :( förlorade med 0-3 .. trisst som fan

 

Idag  vakande jag upp hos Malin och vi har inte gjort allt för mkt, sov ut ;) Sen när Malin skulle köra å jobba så drog jag till m&m för att käka lite middag och så.. Kollade på tv och snackade lite

 

Nu är jag hemma och har precis varit nere hos grannarna och lagt över massa filmer på min data :D :D så nu har jag några kvällar räddade framöver ;)

 

 

Snart kommer Jasse hit och hälsar på, va så längesen vi träffades, ändå så bor i bara ett stenkasst ifrån varanda... men men så är det :)

 

22.00 är det ju BB och efter det blir det en film! Ciao

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0