tusenbröder

Har hjälpt Elly att sätta på bilklädsel på hennes bil, lättare sagt än gjort! haha, tur kom Molle och hjälpte till(inte alls) haha!

Jag och Molle har iallfall kollat på BB och busat lite..

Nu håller jag på att kolla på tusenbröder, kände mig tvungen att göra ett "godnatt" inlägg. ;)

 

 

Imorgon ska jag följa med Molle till Studio E för hon ska fixa sitt hår, så snyggt det kommer bli!

 

sen ska jag förhoppningsvid umgås med JB :)

 

 

godnatt och sov gott så hörs vi imorgon

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag älskar tusenbröder! ser om och om igen! Bra skådisar och grym regi+manus! :)

- gillar dock serien bättre än filmerna, tillagda scener där ju :)

2011-07-03 @ 02:47:47
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0