välkommen till drömmarnas land

the show is over!

Kvällen började med att Alex kom hit, vi satt och drack lite och sen blev det mat.. lövbiff, klyftpotatis, vitlöksbröd, bea å sånt gott! MUMS!

Sen drog vi ner till Elly och kollade på 101 sätt att åka ur en gameshow, efter det va de "varning för barn".. ÅH herregud vad jag skrattade, tårarna sprutade ut av skratt. HAHA! Sen kom malin ( :) :) ) Kollade på parlamentet och efter det såklart BIG BROTHER ;)

blev såklart lite dricka på hela kalaset :)

satt och drack och snackade lite skit, sen åkte malin och alex hem och då fick jag och elly en snilleblixt att köra litta bil... va ute och körde i knislinge i en timme och lekte FBI, haha!

 

Nu har jag facebookat lite och snokat runder (heltokej)... Så nu ska jag sova för jag har SPRÄNGANDE huvudvärk :( stackars mig!

 

 

Godnatt gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0