waow

Idag har jag spenderat dagen med Malin ,Emelie och Alex.. Först följde jag med mamma till hässleholm vid 8 tiden.. Efter det åkte jag och Emelie till klubbkompis för hon skulle kolla på soffa, blir säkert jättebra :)

När vi va hemma så råkade vi somna till men Malin kom och väckte oss, hann nog bara sova i en halvtimme !

Vi gjorde lite mat och kollade på tv! Sedan efter en liten stund så kom Alex och hennes söta hund Tyra :) vi gick en liten runda och efter det blev det kortspel!

Jag och Malin bestämde oss för att köra in till stan, NERCABBAT, haha ! ;) Sjukt vad folk glodde på oss, konstigt?? Men de va riktigt kul, haha!

Sen har jag och Malin kollat på "hata göteborg", asså man kan inte mer än älska den filmen. HAHA!!

Efter det körde vi till konsum och handlade lite gottis såsom dippa, gurka, chips och cola. vi skulle ha en redigmyskväll ;)

Kollade på tv och så gjorde vi också vid naglarna, blev såklart SKITsnyggt! Och big brother var ju kvällens höjdpunkt!

vid 23 tiden körde Malin hem och lämnade mig ensam.

Så nu har jag läst alla mina 2345 miljoner bloggar jag följer och snokat rundor på facebook!

Blir en film (se om jag orkar kolla på hela) och sen sova!


Godnatt mina kära vänner!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0